I will follow you until you die

tjenamittbena! sitter här vid datorn och har precis gjort alla mina läxor.
har typ prov imorgon, så jag var tvungen att plugga. men de gick väl sådär bra.
idag var clara och red hos mig. gick bra. fotade en MASSa bilder på henne med hennes kamera.
sedan stack jag hem t lisa. hade de askul! snackade en massa. mycket vad som pågick
i världen, nej... men så stack vi t gamla skolan och typ gick innanför "staket"
för de typ river as mycket där nu. så trodde vi de va galna hundar där
så vi blev rädda när vi såg en stor bur och sprang därifrån... hihi knäppa oss.
sedan så träffa vi jennifer, vet inte varför, så skulle hon fixa cigg o sånt -.-
så omoget, jag gillar inte folk som rökar när de är så unga.

hihi nu ska jag ta och byta om till nattikläder och borsta tänderna och kolla film !
ONE TREE HILL ! ohyes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: