idag är de hoppträning

när vi slutade skolan idag så cyklade jag direkt hem för jag har 2 läxor, hehehe jag är lite busig
och struntar i engelskan, och so:n har jag inte gjort än, bara matten, jag kommer aldrig hinna so:n.
för nu ska jag byta om och sedan ska jag ut i stallet och mocka och sånt,
mamma kommer hem, vi åker till ridhuset och så äre hoppträning,

träffar emma och frida också,
haha våra föräldrar säger alltid, "och så börjar pratandet, de har ju inte setts på en vecka shiit "
haha, vi typ bara skrittar rund och snackar i typ en kvart - tjugo minuter,
haha är man oss så är man konstiga, nog med det,

idag var skolan helt chill,kom ju såklart försent till den första lektionen, men soo ?
och nu har vi fått det ändrat så vi ska få en timmes rast istället för först en 30 min och sedan en 40 min,
as härligt !

just nu är det fint väder ute, eller de ser ut som de från mitt fönster,
haha ? nu måste jag byta om och gå ut o ta in hästarna och mocka -.-'
men ska man ha hästar så..

fy fasen vad jag och elin hade kul idag i skolan, haha speci på träslöjden,
haha otto lärde sig lite häst märken, han bara, " ja de finns, gg, kingsland, jon vitaker (whitaker)? animo "
haha lite kul va de, thihihi, urk nu måste jag verkligen sluta skriva så mammi inte blir sur puss!
bjuder på denna gamla och fula och knäppa bilden xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: