ingen bra hoppträning för mig idag

de gick bra såhär bi början men sedan när vi skulle hoppa vattenmattan så hoppa han ett
sjukligt stort språng över så jag var inte med, jag slog huvudet i manen och fick ont i svanskotan.
och sedan när vi skulle hoppa ett "läskigt" plank så precis innan hindret, hoppar han skithögt upp i
luften, haha jag kunde knappt hålla mig kvar, så mamma fick lägga ner hindret..
och sedan när vi hoppade bana så glömde jag bort banan så efter jag hoppa hindret jag hade glömt
så glömmer jag vilket nästa hinder är -.- så skrek jag åt mamma så blev hon sur så fick jag inte
hoppa mer, och då är jag ju skit sur, så jag går ut och lastar in hästen... och han sliter sig och mycke mer,
ingen lyckad dag för mig om man säger så..

imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, tror de blir att träffa någon (a)
och bara för att vårat internet inte fungerar ( de trådlösa ) så måste jag sitta vid mamma
och pappas dator -.- och där har vi lite bilder sen jag va liten, och jag hade tänkt att bjuda på de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: