vissa saker är svåra att hitta, men det är inte omöjligt

har varit hemma och chillat hela dagen. ska KANSKE rida med clara senare.
har bakat brownies också, mumsfillibabba. imorgon har vi studiedag och jag kanske
ska dra in t lund och träffa nån, who knows.
frida åkte hem från mig vid 11 tiden. vi gick inte o la oss sent igår heller så..
but tonigt am goning to party ! haha nej, men ska ut o träffa lite folk ikväll.
massa kul blire. på fredag ska jag t JÄGERS med clara o emma och maby lisa !
massa festande kommer de bli. ni får se min outfit på fredag ! då jag kommer att
göra lite tisinställda inlägg så ni inte får de alltför tråkigt !
och nu bjuder jag på en liten bild !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej ja vi kan göra ett länkbyte, hur gör vi då? :D

2011-09-25 @ 18:11:17
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: