Your world is my world

tjenatjena ! idag i skolan var jag sjukt glad. haha på matten på morgonen var jag helt LOST
jag kunde inte koncentrera mig, haha jag tänkte att prudukt betydde delat med
och så gick jag fram och frågade var min läxbok va så hade den legat mitt framför ögonen
på mig på bänken...

och jag och elin hade de sjukt kul idag. haha vi kom försent för vi stod och
snackade med rebecka. så på engelskan så gjorde vi inget serriöst. jag och elin
satt bara och skämta. haha de var verkligen kul. 

efter skolan följde elin med mig hem. vi åt och lite sånt. MELON åt vi SUPER gott!
ska nog ta de nu.. haha ja så kollade vi på kattungarna lite. så gick vi upp
på höloftet och snacka lite. så typ byggde vi lite COOLA gömställen
de va as häfliga. sedan när klockan va typ kvart i fem snackade vi lite och sånt.
as kul dag idag med elin, något som verkligen behöver göras om !

nu ska jag snart gå och duscha. har halm över HELA mig !
och vet ni ? jag HATAR den reklamen på spotify. bumbumbumbum....köp dom nu och få en snyggare rumpa... ?
Den är JÄTTE jobbig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: