Förlåt för uppdateringen varit sämst

det är så att jag har lixom inte orkat blogga, men nu gör jag :D
igår var jag me lisa på middag. vi satt mest vi datorn hela kvällen och hade de kul,
haha de va faktiskt väldigt kul att va inne på datan den kvällen.'
vi snacka tele och lite sånt. sedan sov jag hos lisa. vi gick typ o la oss
direkt när vi kom hem och klockan va typ 1 ? sjukt tidigt. men shit tha same
sedan gick vi upp o sola i det fina vädret. blev faktiskt lite brunare ^^
vi gjorde grunden till en kaka för lisas mormor skulle komma så ja. sen stack
vi hem till mig och så fixa vi frasse och jag red ute på stubbfältet. riktigt mysigt-
lisa tog över 100 bilder på oss. så de kommer. blev riktigt fina bilder.
haha så gasa jag på en sträcka och lisa bara när jag kom, " jag han inte fota,
du bara kom närmre o närme, hahha va fort de gick " inte för att jag tyckte de gick
så fort, men de gjorde de kanske. det gick verkligen jättebra när jag red.
nu ska jag ut o mocka -.- sedan ska jag fixa mig, vi ska hämta upp emma så
sticker vi o ser bio. ' jag saknar dig ' ska vi se. den sägs vara jättebra.
och jag älskar svenska filmer så det är ju ett extra plus. imorgon ska vi ha skolfoto.
så jag får verkligen inte försova mig, men jag kommer ta med min platttång till skolan
så sticker jag och elin hem till henne och fixar håret o så. för vi har luch innan.
gud vad långt detta inlägg blev. men det är väl bara roligare att läsa ?
lyssnar på lite musik. eftersom jag kan lyssna hur mycket jag vill nu är de väldigt
chill. gud klockan är redan halv 4, HEJDÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: