efter regn kommer solsken

förlåtförlåtförlåt för att jag inte gjorde tindinställda inlägg som jag sa, hade helt enkelt INTE tid.
jag o clara sluta skolan hon sola, vi hämta upp isabelle ( min syster ) vid stationen.
åkte hem t clara, hon packa o så, lisa kom vi stack till emma och hade det sjukt kul !
hade förfest, sedan på jägers, fyfan va kul de va, tack alla som gjorde de till en superkväll.
vi kom hem , alla va sjukt trötta, fast jag va pigg xd så ja la mig vid 3 kanske.
imorse fick jag gå upp o duscha, kände mig sjukt äcklig.. 

idag ska jag va me lisa, vi kommer ta de chill, va ute lita i de fina vädret och mysa..


Kommentarer
Postat av: Emma Jacobsson

Det var super kul!

Men var du tvungen att ta med bild nr5? :p



Ta bort den nu, annars....

Älskar dig <3

2011-10-01 @ 18:01:25
URL: http://mylifeaswb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hoppas allt är bra med dig en dag som denna :) Jag har frågestund nu och skulle bli jätteglad om du ville fråga något, kram Johanna :)

2011-10-02 @ 09:59:41
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: