låt mig älska dig, du betyder allt

dålig update iknow ! men ni vet redan varför ellerhur ?
idag så stack jag o elin direkt hem till henne efter skolan. vi åt
och så tog hon pengar, sedan skljusa vi hem till mig så jag kunde ta
min cykel och pengar. så cyklade vi då t stationen. och så tog vi tåget
in till lund och därefter bussen in till nova. gick runt o kollade lite.
sedan så tog vi en fika på espresso house. jag köpte en stickad kofta
på gina it look likes this
hennes pappa hämtade oss då vid kvart över 5. har nu varit ute och fixat i stallet.
ska göra mat. och de kommer säkert inte bli någon ridning idag heller. haha mamma
pallar ju inte hahha -.- sitter o snackar med emma i skype. hahaha hon är serri tröööög !

Kommentarer
Postat av: Josefine

snygg stickad tröja, själv vill jag ha den i rosa.. fanns den kvar? :) kram!

2011-10-23 @ 14:08:30
URL: http://josefinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: