nu känner jag mig hel igen

du betyder så mycket för mig, jag ville aldrig bråka med dig, vet inte vad som hände.
alla våran minnen, de är så underbara, alla saker vi gått igenom, haha bilen...
de är goa tider det. jag hoppas verkligen att det kan bli som förut. eller iallafall nästan.
du o jag har ju typ kännt varandra så länge, visst vi har bråkat, men de har alltid löst sig.
hehehe, när vi spela in en video när du stod på händer o så, fick typ över 400 visningar.
du ska bara veta att du betyder så sjukt mycket för mig, jag vill aldrig förlora dig, så som jag
har varit nära på nu, det har varit svårt för mig..
gammal bild, har ingen annan..

Kommentarer
Postat av: Olivia

Detsamma felicia, vi får försöka få det som det varit innan!

2011-10-10 @ 22:15:50
URL: http://liitenolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: