ska ta igen allt jag missat

nu får jag faktiskt skärpa mig, såhär kan de ju faktiskt inte va ! måste ha ordning här på bloggen,
statistiken har bara gått ner o ner. pågrund av mitt dåliga bloggande. ska bli bättre på de.
men har så sjukt mycket läxa o ridning o sånt skit. ja ni vet väl de redan ?

imorgon är det fredag änligen. denna vecka har verkligen gått superlångsamt. eller fort vetinte riktigt.
ska vänta på lisa imon. vi ska va efter skolan, senare framåt kvällen kommer emma att komma. så måste lägga
mig 10 idag senast. iallafall om jag inte ska vara trött imorgon. eller vänta vi ska nog sova
hos lisa. där blir man ALDRIG trött (bokstavligen) haha jag vet inte äns vad jag skriver 

kommer hitta på en massa kul i helgen. måste höra med hannah om vi skulle ut o shoppa i helgen.
hoppas verkligen det. skulle va jättekul. hihi saknar att va med dig hannah !

har inga bilder för tillfället. eller jo jag har ju på mobilen men jag orkar inte lägga över mina bilder
varje dag. jag är alldeles för lat för de :s inte alls bra jue ! men ja somsagt ska de blir reda
och ordning här. men ni får ha de så bra så uppdaterar jag lite senare när jag räknat några tal i matten.
bjuder på denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: