Det är dags att släppa taget

tjabbatjenahallå! nu sitter jag här och snackar skype med jacob och emma.
har precis målar mina naglar, de blev inte jättebra ! men skitsamma,
imorgon ska jag fixa lite o sånt !

VAD ÄR KÄRLEK ?
det är någonting man blir glad av, alla hittar kärlek någon gång.
man älskar någon och den älskar tillbaka. det är någon man vill ha
nära sig hela tiden. man får fjärliar i magen när man träffar personen.
lixom även om man träffat personen en massa gånger innan så slutar
aldrig de dära pirret. men blir så glad att vara KÄR.
kärlek är ömtåligt, det är ingen man kan leka med, för det är som
om man leker med någons hjärta. och ett hjärta är ömtåligt,
de kan gå i kras hur lätt som helst. 

när man ser kärlekens leende så blir man så glad att man bara kan gå
och kyssa personen. kärlek betyder att man måste kunna lite på varandra.
tjejen ska kunna va med andra killer men INTE flirta, samma gäller för pojken
man ska stå för att man är kär i någon, inte gå och gömma det.
JAG tror att kärlek är det finaste som finns, och det ska inte vara 1 månads förhållande
utan det ska vara en lång period, annars är de inte KÄRLEK.
jag har aldrig uppleft denna känska, men man måste hitta den rätta ni vet.
det tar tid, men det är värt att vänta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: