gör också som paow

VEM

Vem är i rummet med dig? isabelle, min syster 
Vem fick du senaste sms av? mamma
Vem tänker du på nu? isabelle, min syster 
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? lisas
Vem önskar du var med dig nu? hmm
Vem är din favoritsläkting? mina älskade vänner, emma och mathilda

VAR

Var är din mobiltelefon? vet inte :S 
Var handlar du mest? gina, h&m och bik bok
Var fick du tag på tröjan du har på dig? isabelle, tror jag
Var åkte du senast bil? hem från ridhuset


VAD

Vad åt du senast? köttbullar med pasta
Vad drack du senast? varm oboy
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? något klädesplgg
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? rosa, svart, vit
Vilken film såg du senast? one tree hill ? annars the last song
Vad hör du just nu? isabelles fotsteg i stappan

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja ?
Hånglat på en bio? nej 
Hånglat i skogen? nej
Tyckt att din kusin är het? nej aldig ! 
Sovit naken? ja ?
Kört över hastighetengränsen? har aldrig kört :$
Målat om ditt rum? ja, när jag va liten
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? Har fan alltid det
Dumpat någon? jao
Stulit pengar från en kompis? ja, nån enkrona lr nåt ?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? vet inte 
Smugit ur ditt hus? ja ?
Haft känslor för någon som inte känt desamma? oooja
Hånglat med en främling? nope
Älskar eller saknar någon nu? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: