iknow att uppdateringen inte varit den bästa

har inte hunnit helt enkelt, har inte orkat heller. 

idag var skolan VÄLDIGT chill. haha har bara 5 lektioner på fredagar (y)
nu snart ska jag följa me alicia, hannah och felicia till karaby. ska rida gigge.
en väldigt fin c-ponny. ikväll kanske jag ska sov hos fida. (om jag hinner)

idag på spanskan så blev först clara utslängd, sedan blev victor det.
hihi. så jag sa att jag skulle på toaletten och stack. haha, hoppas
att hon nu inte ringer hem till mina föräldrar. det vill jag VERKLIGEN INTE
på måndag har vi studiedag :D och det ÖSREGNAR ute :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

länkbyte? :)

2011-09-23 @ 19:04:38
URL: http://stickerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: