what makes you beautiful

idag har jag suttit hemma och gjort nothing !
ebba åkte hem vid 3, för jag skulle rida, jag åkte till emma
och red, hihi vi red i en timme, hade verkligen JÄTTEKUL
när vi red på en racesträcka, så satt både jag och emma
och gapskratta när vi galopperade. hihi det var en SUPERKUL
ridtur. 

nu ha jag kommit hem, duschat och gör mattläxa, som jag har kört fast i.
och det enda jag kan säga är att jag är den mest trögaste personen i världen.
haha det var ett tal jag bara satt och fatta ingenting, tills jag berätta talet
för EMMA som fick hjälpa mig, via skype. ja, jag kommer få F i matte.

imorgon är det tisdag och jag ska bara rida ut i skogen.
men nu ska jag räkna lite till matte, för de känns som om jag ligger efter lite..

Kommentarer
Postat av: Emma Jacobsson :)

En super kul efermiddag, det måste göras om snart så du kan få en till chans att slå mig och Fabbe ;)



Puss <3

2011-09-26 @ 21:19:52
URL: http://mylifeaswb.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

jag har länkat till dig, nu måste du göra detsamma!

2011-09-26 @ 21:33:00
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: