de va jag som skapade detta, nu ångrar jag det totalt

du va den jag älskade mest, vi va som tejp som inte kunde skiljas.
vi hittade på så mycket, vi hade never tråkigt. du och jag, de skulle va föralltid
och det kom en sten in mellan tejpen, o tejpen lossnade. exakt så ÄR det för oss.
jag älska dig sååå mycket. du va min drog. men saker förändras folk förändras.
jag hatar att det blev såhär. vill ha dig i mitt liv igen. jag vill kunna få leva den
känslan vi hade när vi va med varandra. du förstog dig på mig. och nu vet jag inget längre.
jag känner mig inte hel. jag har ett stort tomt hål i mitt hjärta. de hålet fyllde du.
snälla kom tillbaka till mig. våra minnen, som kan förnyas i all framtid. de va du o jag, nu vet jag inte mer.


Kommentarer
Postat av: Miifi

Tack för att du deltar i Veckans blogg! :)

2011-10-14 @ 16:37:16
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: