~ jag sitter här o äter frukost

jag äger verkligen på att smälla fluga !

idag har jag varit med lisa, emma och frida åkte hem vid halv 11 imorse.
och jag o lisa hade bestämt att vi skulle ta höstbilder idag, o de blev av.
tog runt 300 bilder, många fiiiina ^^
runt halv 6 stack jag hem, skulle äta vif kvart över 6 o så ska vi ju
städa vid 7. hihi det är faktiskt inte så jobbigt. förutom att de är tidigt...
men jag är redan klar och jag sitter med fötterna uppe på tv bänken
med musik och bloggande. (y) kan ju inte bli bättre, eller jo med godis menmen..

imorgon har vi bad -.- och det SUGER hårt. måste ha håret i hög knut o inget
smink (y) kan ju inte bli bättre.. -.- på onsdag ska vi springa o på fredag
ska vi välja om vi vill springa eller bada, springa helt klart ! behöver bränna fett ändå.

idag fick jag en lyle & scott, lacoste och ett par träningsbyxor av min bror, sebastian.
haha han bara: vill du ha denna ?
jag: ja ?
han: nä det vill du inte !
jag: men jo ge mig den !
han: pröva den så den passar!
jag: nej, de behövs inte den passar
han: GÖR DET!
provar den och så säger han:
den är för bred i axlarna, du vill inte ha den..
haha och sen så kommer isabelle ( min syster )
hon: ofta ! fick du den av sebastin ?
jag: ja
hon: men varför fick du den ?
jag: för jag är bäst
hon: jag får låna den
jag: nej då mst du fråga
hon: mm....

detta handlade om lyle & scott tröjan om ni undrar. haha
bjuder på den bild.

Kommentarer
Postat av: elina

vad ska du hitta på för något imorgon då? :) puss<3

2011-10-09 @ 20:42:34
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: