LEDSEN FÖR UPPDATERINGEN!

hej !
uppdateringen har somsagt varit sämst nu. men har haft mycket på gång och jag
har helt enkelt inte hunnit. skolan är ju halva dagen, hinner inte blogga därifrån.
sedan ska man ju rida och så läxor. ja jag hoppas verkligen ni förstår.
ska sätta på spotify och så ska jag försöka få ett långt inlägg här då (bara kanske)
så börjar här då

tja babes ! haft en bra dag? det har INTE jag haft. har inte mått så bra idag.
hände väldigt mycket i skolan, fast den handlade inte om skolan. o jag har bara
ett stort tomt hål i mitt hjärta nu. vet ni? man tror man "känner" en person
men man kan ha helt fel även om man kännt den i några månader..
jaja. personen är totalt ute ur mitt liv nu. nu är de som om jag aldrig lärt känna personen.
känner att jag inte vill säga vem det är, det är för privat, som jag inte känner för att dela
med er. men nog med det. jag och elin pratade med en fritidsledare idag och vi
fick reda på att de hade en inspelningsstudio som vi ska spela in i. sjukt bra!
efter skolan spenderades det med claris. vi hade sjukt kul. hihihi. fast vi nörda
dock iphone, fy på oss. musik det hjälper mot allt. man blir gladare av musik, eller om
det är bra musik. jag har tre låtar som får mig på bättre humör, och de är sjukt vackra


har ni några låtar som får er på bätte humör ?


Kommentarer
Postat av: hanna

en gammal låt som alltid får mig på bra humör:

http://www.youtube.com/watch?v=FdnslnQFeN4



adele:

http://www.youtube.com/watch?v=FlsBObg-1BQ

2011-10-20 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: