oj

shiiit, denna helg har jag INTE haft tid med uppdatering. har fast SJUKT mke att göra.
fredas - jägers¨
igår - bada i havet, fixa middag
idag - va med lisa och slappa

jag har inte varit hemma på hela helgen kan man säga.
men jag hoppas att ni fattar hur mycker jag gjort.
igår så var jag somsagt med lisa o vi åkte till havet och tog
oktoberdopp, sjukt kallt, menmen, sedan skulle vi hem o laga wok
sedan kollade vi på fast and the furious 5, SJUUUUKT bra.
så somnade vi vid halv 3, sedan så vaknar vi halv 1
ja, då har man sovit bort hela dagen så vi slappade bara tills
hennes mormor kom, med hennes kusiner, var sjukt tråkigt, vi satt
bara ute i det fina vädret. sedan äta, hem fixa i stallet, städa innomhus.
och blev klar för en halvtimme sen, och så kommer jag på nu att jag måste
ut och fortsätta fixa i stallet. ta in frasse och så ska jag kolla film snart.
och sedan så visste ni inte att jag fyller år om prick 2 veckor, alltså den 16tonde.
hoppas jag får en vit iphone,

imorgon är det mådag och jag ska spela in en låt med elin och svea efter skolan, kommer bli superkul !
shiit vad jag har stressig nu, måste ut o fixa i stallet. kattungarna ska in, jag ska ringa några samtal, o ja -.-
phuu jag har blivit helt förstörd denna helg. nästa ska jag också hitta på en massa, o ja.

Kommentarer
Postat av: elina

vinnare av dagens blogg är ute nu!

kolla om det blev just du som vann annars lycka till nästa gång! :)

kram<3

2011-10-03 @ 19:40:21
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: