sammanfattning om: gjort på dan/kommer att göra

i skolan var det bara chill lektioner. vi hade musik typ på so:n
spanskan hade vi en lek, man skulle se vem som kunde hitta ordet snabbast.
jag hade jacka och tuggomi, och min klassförståndare va med på vår lektion
eftersom de brukar va kaos där som ni vet. jag var tvungen att slänga de, fatta
inte att de fanns en papperskorg inne i klassrummet, dörren låses. jag knackar en stund
han öppnar och får HYPER-DAMP på mig. när han gå jag kommer in i klassrummet och
skrattar så mycket så tårarna rinner. han prata med mig när lektionen va slut o ja.
cykla hem, nu ska jag ta något att äta. ska bo hos emma nu i helgen så jag mst
få tag på henne. ska ha frasse där o så. egentligen skulle jag och elin till nova
idag, men hon skulle iväg o ta en spruta, en hon skulle tagit efter hon
varit i egypten. så de gick inte, ja och nu mst jag få tag på emmis + äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: