jag ska stanna hos dig, jag ska aldrig lämna dig

sitter i sängen med datorn och tvn på. kollar lite på IDOL !
har också biologi läxa tills imorgon, vilket jag inte övat på alls. I have to hurry up !

idag har jag då träffat ebba som NI redan vet. vi satt lite vid datorn, lyssna på go musik.
och så va vi lite ute, träffa hilma. ja lite kort om dagen var det.

usch nu måste jag verkligen göra min läxa, de handlar om att man ska kunna ett mikroskops delar.
eller något sånt skit. känner att jag inte kommer klara detta.

haha sitter och kollar på idol så jag ser inte vad jag skriver ! och nathaly gick inte vidare :(
hin som hade så go personlighet. NEJ FUCK JURYN ! ofta oleg inte gick vidare :O
fy fan vad taskigt, han va ju verkligen BÄST ! men jaja. nu måste jag göra läxa
ha de bra !

Kommentarer
Postat av: elina

hej.hur är läget?

saknar dig riktigt mycket!<3

2011-09-19 @ 21:27:26
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: